بخون و بخند

جناب سعدی فرموده بودند:بر احوال ان مرد باید گریست،که دخلش بود 19 و خرجش 20 ،که اگه الان بود باید میگفت :بود حال واحوال ان مرد زار ،که دخلش ریال است و خرجش دلار.

گودذیلا داریم هلو
دیروز داشتم درس می خوندم گودذیلا مون هم پیشم هی بهش می گفتم : هیس ساکت دارم درس می خونم
داداشم اومد تو اتاق تا اومد دهن باز کنه گودذیلا مون گفت : هیس پسر ها فریاد نمی زنند .
.
.
.
.
هیچی دیگه یه چند روزی هست داداشم پیداش نیست فکر کنم رفته افق !!!!!!!!!!!!!

نیمه گم شده عزیز انتظار ندارم تو این گرونی پیدات بشه فقط بگو اگه ظاهر ادما برات مهم نیس من نرم بدنسازی :|

دافی که نکوست،
.
.
.
.
.
.
.
.
.
از دماغش پیداست!!!

از بوی تو مستم
همه در ها رو بستم
جلوی تو نشستم
فقط دل به تو بستم
ببین بیرون نرفتم
همش پیشت نشستم
.
عاشقانه های من و کولر

ﺍﻣــﺮﻭﺯ ﯾﻪ ﺩﺧﺘــﺮه تـو خیابـون ﺑﻬــﻢ ﻧـﺦ ﺩﺍﺩ
.
.
.
.
.
سریــع آوردمـش خونـه باهاش دکـمه پـیـرهنم کـه ﺍﻓﺘـﺎﺩﻩ ﺑﻮﺩ ﺭﻭ ﺩﻭﺧـﺘــﻢ ...
وااااااای بر منحـــرفان !!!:D

اصن زن باس موهاشو با جوراب آقاش ببنده
تا بوی آقاش همیشه همراهش باشه !!!

امروزدیدم پشت یه ماشین نوشته بود من نمیگم به خانوما گواهینامه
ندین فقط میگم واسشون یه خیابون جداگانه درست کنین

ﺗﺼﻮﺭ ﻛﻦ ....
.
.
.
.
.
.
ﻗﻮﺭﺕ ﺩﺍﺩﻧﻪ ﺳﻮﺳﻜﻲ ﺭﻭ ﻛﻪ ﺟﻔﺖ ﭘﺎﻱ ﻋﻘﺒﺶ ﻻﻱﺩﻧﺪﻭﻧﺎﺕ ﮔﻴﺮ ﻛﺮﺩﻩ ...
ﻭ ﻋﺎﺟﺰﺍﻧﻪ ﺩﺍﺭﻩ ﺭﻭ ﺯﺑﻮﻧﺖﻭﺍﺳﻪ ﺯﻧﺪﻩ ﻣﻮﻧﺪﻥ ﺗﻘﻼ ﻣﻴﻜﻨﻪ ...
ﻭ ﺗﻮ ﺳﻨﮕﺪﻻﻧﻪ ﺩﻧﺪﻭﻧﺎﺗﻮ ﺭﻭ ﻛﻤﺮﺵ ﻓﺸﺎﺭ ﻣﻴﺪﻱ ﻭ ﺍﻭﻧﻢ ﺧﺮﭺ ﺻﺪﺍ ﻣﻴﺪﻩ o_O
تصور عـــــــــــجیبیه o_o


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: جملات خنده دار ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 27 ارديبهشت 1393برچسب:جوک ,جوک های باحال , مصالب خنده دار, | 11:37 | نویسنده : AMIR ARSALAN |

.: Weblog Themes By AmirBahal :.